Enkel administration af skadespolicer

INPAS® står for Insurance Policy Administration System og er et banebrydende nyt produkt rettet mod skadesforsikringsselskaber. 

En af de helt store styrker ved INPAS er, at det er et standardprodukt, hvilket gør det nemt at implementere i forhold til skadesforsikringsselskabernes øvrige systemer. Det eneste, der kræver individuel tilpasning, er integration til økonomi, dokumenter samt konvertering. Resten er standard.

​Lave administrationsomkostninger

Da tilpasningerne er minimale, og alle kunder kan udnytte den samme softwarekerne, bliver selskabernes samlede omkostning ved produktet lav sammenlignet med de øvrige løsninger på markedet. Takket være det unikke standardkoncept kan et skadesforsikringsselskab introducere nye forsikringstilbud til kunderne på kort tid og til lave systemomkostninger. 

Komplet forsikringsoverblik

I det daglige arbejde giver INPAS sagsbehandleren et komplet overblik over kundernes forsikringer, skader, tilbud og aftaler samt en evaluering af kundeforholdet.

INPAS bygger på .NET og de nyeste Microsoft-teknologier, er web-enablet og integrerer mod alle relevante danske tredjeparts-systemer, som f.eks. EDI og DMR. 

Læs mere i dette factsheet om INPAS.