Kunderådgivning
Komponenterne bidrager til optimal kunderådgivning, og tager udgangspunkt i ex kundens jobsituation, pensionsovervejelser eller andre livshændelser.
Kundeoverblik
Komponenterne leverer et samlet informationsoverblik, så medarbejderen kan levere hurtig og kompetent kundebetjening.
Opgavestyring
Komponenterne effektiviserer opgavestyringen og opgaveløsningen gennem standardiserede processer.
LIFESTEPS til værdibaseret rådgivning
Komponenten LIFESTEPS er et effektivt rådgivningsværktøj, der med udgangspunkt i kundens livhændelser gør det muligt at yde optimal rådgivning i forbindelse med forsikringsforhold, pensionsopsparing og -planlægning. Med LIFESTEPS-komponenten kan I opstille forskellige scenarier for kunden og udføre relevante beregninger på baggrund af kundens data. Kundens valg overføres automatisk til policeadministrationssystemet.
Effektiv opgavestyring med CONNECTION
CONNECTION-komponenten giver jer mulighed for simpel og effektiv betjening af privatkunder. Komponenten giver et samlet overblik over kundens engagement og igangværende sager og hjælper jer med at styre den konkrete opgave. Det kan både være opgaver, der knytter sig til henvendelser fra kunden, eller opgaver som følge af hændelser i kundens liv. CONNECTION-komponenten samler informationer fra underliggende systemer og simplificerer det samlede informationsbillede. Dermed skal I kun forholde jer til det, der er relevant for den aktuelle opgaveløsning. Løsningen har derudover rapporteringsfunktionalitet og kan levere KPI-visninger.