FÅ EN BEDRE UDNYTTELSE AF JERES INDBETALINGS- OG INFORMATIONSPROCES GENNEM ET STYRKET ØKOSYSTEM AF DATA
Håndtering af indbetalinger i et pensionsselskab kan være en administrativ tung opgave. Dels fordi processen kører ensrettet fra lønsystem til pensionsselskab, og dels fordi data, der sendes til pensionsselskaberne, ikke er validerede. Det betyder, at der skal fejlrettes, og ofte sker det manuelt. Dertil kommer, at pensionsselskaber forpasser en stor mulighed for at aktivere data og kontaktpunkter, der indgår i indbetalings- og informationsprocessen.
Processen for indbetaling er en nøgleproces i ethvert pensionsselskab. Men de mange muligheder for at styrke kundeforholdet og dermed forbedre kundeloyaliteten, bliver slet ikke udnyttet i dag. Med Contribution Hub får pensionsselskaberne adgang til et styrket økosystem af data, der kan understøtte en mere automatiseret indbetalingsproces og tage kundeservice til helt nye højder
Contribution Hub består af de fire moduler PAYMENT, EXTENDED, VALIDATION og UPDATE:
- PAYMENT. PAYMENT understøtter den fulde forretningsproces fra modtagelse af indberetninger og indbetalinger til pengene er placeret på en kundes police
- EXTENDED. EXTENDED giver mulighed for at bruge flere relevante data tidligere i indbetalingsprocessen – ex ansættelses- og fratrædelsesdato
- VALIDATION. VALIDATION øger datakvaliteten, før de kommer ind i indbetalingssystemet – ex validering på aftalegrundlag, pensionsbidrag og overenskomstkoder
- UPDATE. UPDATE vender informationsflowet om og genererer en push-besked til et lønsystem, når visse forhold ændrer sig, hvilket fjerner behovet for manuelle opdateringer i lønsystemer og sikrer datakonsistensen
VIL DU VIDE MERE?

HVORDAN KAN VI HJÆLPE DIG?
